åttiofem

jag älskar västervik. mitt hem i väatervik. det är så fint. fantastiskt vackert. men jag är tankspridd. blir tankspridd av att va här. konstigt nog. men även av våren. man är kär när det är vår. är det så? eller ska det bara va så. jag vet inte. vår är det iallafall. till hundra procent.

jag tänker. tänker på er. fantastiska människor. saknaden är så stor. ni var en del av mitt liv under en hel månad. men månaden är över. har varit hem en vecka nu. känns konstigt. men om två månader ses vi. den åttonde juni. på min student. om två månader är jag fri. fantastiskt. underbart! åh. så glad att du kommer. åh jag hoppas ni andra två hänger på. vore så fint. då självklart den bästa dagen i mitt liv. när jag tar studenten. åh för gott får lämna skolan. min skola. som jag gått på i tre år. som jag vantrivts på. åh som jag fortfarande gör. jag är stolt över mig själv. att jag orkat igenom detta helvete. åh.

idag är en dag. ingen vanlig dag. men jag tänker inte. bara ser tillbaka på allt jag varit med om, sen ett år tillbaka! ah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0