nittiofyra

jag är sjuk. eller har jag blivit pollenallergisk... hoppas inte. men säkert en inbillning. dock stämmer symtomen in. ahja. vem bryr sig. jag känner mig konstig. stressad. men lugnt. tjock, men smal. har ångest över min vikt. varför har jag hamnat i ett sånt stadie igen. högstadiet hej! larvigt. en sak om jag var överviktigt. men ah. onödigt. men en jobbig känslor inom mig. ångest över studenten. hur ska jag hinna med allt. ska va hemma imorn, hemma åh krya på mig. OCH PLUGGA. måste få allt gjort. finns ingen tid kvar. värdelöst. hur ska jag kunna gå ut med fulla betyg så som det ser ut nu? kommer aldrig gå. matten har jag redan gett upp, så är det bara. men engelskan, jag kan ju - om jag vill. det vet alla. men fan... åh. jag vill inte. jag vill krypa ner under täcket för ett tag. vill tillbaka till åre. till lyckan, men till hatet. hatet till dig, men även kärleken. det var så fint allting. men jag hatar dig åh det sa jag från första stund. fattar bara inte att jag inte glömmer allt. men det går inte. åhhh. vill inte nåt nu. bajs. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0